20040721

Tegnaptól kezdve konkrétan ezer csatornánk van, amiből persze ugyanúgy kábé kettő nézhető, mint egyébként, viszont nyilván lehetetlen végigzongorázni, és hozzá egy távirányító, amihez szerintem jártassági vizsgát kell tenni, arról nem is beszélve, hogy a távirányítók száma tovább szaporodott, pedig én már eddig sem bírtam követni, hiszen van vagy 8 darab, amivel összesen négy berendezést (tévé, dvd, video, erősítő, kábeldoboz, hazudtam, öt) lehet irányítani, de végre tegnap már a Pasi is elvesztette a fonalat, höhö.

Amúgy meg hosszasan válogattunk a százmillió csatornából, majd megnéztük az x aktákat a viasaton, ami nálam minden nélkül is jól bejön, de persze ez vidéken nincs így, mert ott semmise jött sehogy eddig. Apropó, ha látta valaki tegnap, magyarázza már el, hogy akkor most az ördög és a szeráf egy emberben (a szociális gondozó) küzdött egymással a lelkekért (a Pasi értelmezése), vagy a szociális gondozó volt az ördög, a szeráf meg külön volt (az én értelmezésem).

Nincsenek megjegyzések: