20040722

Megvan a mai jócselekedet, S is megtanult képet rakni a blogba, ami kétségkívül hasznos tudás.

Jót kacarásztunk azon is Ssel, hogy amíg ő Cassiopeia-ra vadaszott (segítség, így írják??), addig én a tejútról kerestem képeket. Szép este volt tegnap, rengeteg hulló és nem hulló csillag, és látszott a tejút is, néha jobban látszik mint máskor, és a hold nagyon karcsú volt, egészen sárga, és este 10 kor határozottan lement, ahelyett, hogy feljött volna.

A Pasi szerint ez normális, mert szerinte a hold föld körüli ideje nem pont 24 óra, ha jól értettem a nézeteit. Nekem pont fogalmam sincs, de azt nem értem, hogyha meg nem annyi, akkor nem csak újholdkor kéne eltűnnie két napra, hanem máskor is.

Tulajdonképpen akár rá is kereshetnék, időm éppen van rá.
Addig is, itten egy kép a tejútról, tőlünk is csaknem ilyen jól látszik.


Nincsenek megjegyzések: