20040716

Na itt van még három fotó, kettő csak azért, mert szerintem jól néz ki.
Az első a 5th avenuen készült, ami Manhattan (a belváros) legsznobabb bevásárlóutcája. Ott találtam a falon. Szerintem vicces. (Már kimásoltam az összes feliratot egy külön mappába, de még nem vitt rá a lélek, hogy nekiálljak az összeset lekicsinyíteni. Aszonta a Pasi rencergizdája, hogy van valami program, ami ezt egy egész könyvtárral megoldja, megnézem, hátha beesik a hétvégén.


A második kép a metróban készült, arról még akarok fölrakni majd dolgokat. A metrószisztem szerintem elképesztően jó, rengeteg vonal van, de elég logikusan van megoldva, nem tévedtünk el sose, bár olyan volt, hogy felszálltunk egy metróra, és a vonal jó volt (csomó jár egy irányba), csak éppen express, és nem állt meg ott, ahol le akartunk szállni. Szóval szerintem a metró jó, de a tegnapi csajtalálkán ketten is szívinfarktust kaptak, hogy dehogy is, és hosszú ordibálás volt, a hogy mondhatsz ilyet tárgykörben.


A harmadik kép a tűzlépcsőn készült, a kedvenc tartózkodási helyünkön, ahol egyszerre lehet kávézni és cigizni, és mindig jó az idő, szaladnak a mókusok és allatunk a kert. Frankón mondom, jó dolog egy ilyen tűzlépcső. Tényleg, rakok majd fel arról is, mert ez csak művészkedés, és csak a lehúzócsigája látszik rajta.


Nincsenek megjegyzések: