20040728

Hajaj. Banking sector surveyt írok. Még sose csináltam ilyet, de asszem nem szeretem. Nagyon hosszú, és nagyonnagyonnagyon sok adat van benne. A banking sectort magát se szeretem ráadásul, pöffeszkedő majmok.

Viszont, hogy a takony idő ellenére is szolgáljak vidám dolgokkal.
1. Tegnap tényleg megkezdtük a sportos életünket, és az usziban le is úsztam egy kilómétert, harminc-és-fél hossz, kiszámoltam, 33as medencében pont ennyi. Bő húsz perc alatt megvoltam, és nagyon büszke voltam, nem is volt drámai, milyen jól bírtam, fejben vállveregetés. Aztán kifele menet biztosamibiztos megkérdeztem, és persze, hogy csak 25 méteres a medence, úgyhogy szar vagyok, 750 méter meg 12.5 a fél hosszból, ennyi volt csak. De csütörtökön megint megyünk, és akkor majd 40et úszom jól.

2. A sok firkásszal meg jót ettünk és iszonyatosakat röhögtünk.
Az egyik lány férje (most válnak) mániásdepressziós, és olyan dolgokat csinál, hogy ihaj, persze csak azért ér röhögni, mert már a lány is röhög, de persze micsináljon szegény. A férj legutóbb felkerekedett, (mániás szakasz), vett egy egyirányú repjegyet az usába 460 ezerért, egy szál kézitáskával elment dido koncertre, mert nem bírt még egy hetet várni a bécsi koncertre, persze beengedték, tíz éves éves bizniszvízum, elköltött két millát, majd három napot egy börtönben, nemtudnimiért, utána küldetett magának 1800 dolláros repjegyet, haza, és szétrámolta a lakást, amíg a lány nem volt otthon. A zárcserére megsértődött, és durcás arccal azt mondta, ez nem volt szép dolog.

Amúgy a csávó kedveli a kocsikat, időről időre vesz egyet, hol egy A6os audit (másfél milla bukó mire eladták), legutóbb egy honda accord, persze jó izlése van (2,5 milla bukó), aztán meg százzal tökrészegen összetört négy parkoló autót, és még aznap éjjel, miután elengedték a mentősök, megpróbált elindulni a saját, tengelytörött kocsijával, nem ment, hát otthagyta ahol volt, az út közepén, és lement a lány kocsijával győrbe és vissza.
Ilyen sztorik, ezer. Nekünk nagyon jó, na. Mindig rájövök.

Ui. tegnap posztoltam egyet emilen. A változatosság kedvéért eltűnt. Kiváncsian várom, mikor esik be. 

Nincsenek megjegyzések: