20040715

Megjöttem, ma már dolgozom is, hat órát aludtunk a pasival, hármat ő, hármat én, csúcsformában mentem el a sonyericsson sajttájra, ahol persze nem mondtak semmit, továbbra sem értem, miért kell egyszerre meghívni a gazdasági és az IT újságírókat, csak bosszantjuk egymást.

Próbálom felvenni a fonalat, például itt van mingyá S, akiért a szívem szakad meg, én ezt már végigcsináltam, amikor az AxelSpringer megvette a Világgazdaságot, és emlékszem, milyen volt az, amikor kollegák és barátok harcoltak az egyetlen státuszért, és mindenki egymást leste és rettegett, és persze nem volt infó, csak hírmorzsák, és mindig azt mondtuk, hogy ennyire rossz úgyse lehet, mint amit hallunk, de tévedtünk, mert lehetett. Újjászületés volt eljönni, és frankón mondom, nincs az a pénz, amiért én visszamennék ahhoz a céghez. Pedig hiszek abban, hogy mindig van az a pénz.

Itt vannak a fotók nálam, majdnem mindegyik, három tele cd, kétségbeesetten próbáltam szemezgetni belőle, de szinte reménytelen, azt se tudom, mit rakjak fel.
Úgy döntöttem, hogy a tengeralattjáróval kezdem. Voltunk az Intrepid Sea-Air Space Museumban, amiből a space részét nem értem, mert egy tengeralattjáró, egy repülőgépanyahajó és egy Concorde van kiállítva, nagyon pálya. 2001 szeptember 11én és azt követően ez volt az FBI főhadiszállása, amiből úgy gondolom, hogy a cuccok nem csak látszatra működőképesek.

Szóval tengeralattjáró, figyelem, a színek valódiak!!!
Ja, és még egy kép. A szovjet és az amerikai tank, közte a berlini fal egy darabja. Kiderül, hogy az amerikaiaknak is van humora, milyen kár, hogy nemigen használják.

Mászkáltunk a városban, és a giccsboltok tele voltak kis üveg gömbökkel, amit meg kell rázni, és akkor esik a hó. A legtöbb ilyen gömbben a WTC van, a fene tudja miért. És persze egyet sem találtam, amelyikben rázásra összeomlottak volna a tornyok.

Tetszettek tudni, hogy a WTC helyén 2005ben a világ legmagasabb épülete lesz? Na ez az igazi istenkísértés. Miközben még mindig nem néztek szembe szeptember 11el. Tele a város WTCs mindennel, miközben a ground zeron nincsen egyetlen kép sem, ami nem az ép tornyot ábrázolná.
Tudom, tudom, nekünk innen könnyű, pedig nem is annyira ám, nincs ott semmi, és mégis megrázó. Ja, és akkor már felrakok még egy képet, ezt ott csináltam.
Az említés sorrendjében egy kettő három.






Nincsenek megjegyzések: