20040622

Tetű szar rendszer, vicceskedem, hogy majd megint egy hétig tart, azt tényleg.
Má megin eltűnt a post.

Csak miheztartás végett. Az előző, herripotteres postot egy hete küldtem emilen. Igaz, azóta se írtam meg, milyen volt. Ezt is emilen küldöm, hátha nyerek még egy hetet.:)

Voltam a mágnáskertben, és nem, nem kaptam töltött füstölt angolnát, de még egy kis barnakenyeret se, tormával meg virslivel. Mindenféle bélszíngolyócskákkal, szendvicsekkel meg sültekkel jöttek, hát söjtör az ilyen?

Amúgy meg a ringiernek volt sajttája, ők a népszabi és a hírlap gazdája, akik egyébként a blikkből meg a nemzeti sportból élnek. A versenyhivatal szerint a ringier nem lehet egyszerre többségi tulajdonos a hírlapban és a népszabiban, most éppen pereskedés van az ügyben.

Volt persze egy csomó kérdés erről, hogy micsinálnak, ha nem lehet megtartani mindkettőt, de igen ködös dolgokat mondtak. Pl hogy szeretnének befektetőt bevonni a hírlapba, dehát könyörgöm, kicsodát? Szóval, nem lennék nyugodt a hírlap helyében, és ott volt VörösT, a népszabi új főszerkesztője, aki egyáltalán nem úgy fest, mint egy főszerkesztő. Többek szerint nem is úgy dolgozik, hanem úgy, mintha még mindig kulturális rovatvezető lenne. Hát, úgy is öltözik.
Kár, mert a Népszabinak őrületes nagy szüksége lenne egy nyomulós menedzserfőnökre, aki csinálna végre valamit azon kívül, hogy a régmúlt dicsőségen ábrándozik. szerintem.

Nincsenek megjegyzések: