20040623

Ezennel felhívást teszek közzé NewYorkilag jól bútorozott kedves olvasóim részére.
A következő kérdésekben kéne segítség
1. Megéri-e venni city cardot?
2. Az unlimited MetroCardnál hogy értelmezitek, az until midnight a subwayre is vonatkozik, vagy csak a local bus ridesra?
"Good for unlimited subway and local bus rides until midnight, 7 days from day of first use."
3. Jól néztem-e, hogy arrafelé az újságíróigazolvánnyal nem lehet ingyér múzeumba menni?
4. Van-e jobb útikönyv, mint a Lonely planet?

Más:
A Malévnak a jó ***** ****** ******* ******ját. Minden szar eseményükre meghívnak, és én barom (mintugye két napja írtam), el is megyek, hogy jó legyen a viszony, és akkor ma végre volt egy fontos sajttáj (5 milliárd üzemi veszteség Január-Áprilisban), amire persze nem ért ide a meghívó. És akkor hívom a sajtóst, és persze anyagot sem küldenek, lehet idézni az MTI-t, és a csaj csak habog, meg jajdesajnálja, és hogy hát tényleg, ő úgy szeret engem, mert minden szarra elmegyek.
Haha. Elmentem. Eddig. Köcsögök.

Nincsenek megjegyzések: