20040625

namostaztán befoghatom a pofámat, mert tegnap voltam SkyEurope sajttájon, és adtak repjegyet. Mármint adtak egy vócsert, amit év végéig be lehet cserélni repjegyre ingyér, csak az illetéket kell fizetni.

Egy kollega annyira bölcs volt, hogy már előre figyelmeztett, hogy két mappát szerezzek, és bevallom, így is lett, és most van két ingyenjegyünk amellé a kettő mellé, amit a Pasi szerzett még korábban valami jól sikerült barterrel.

Apróság, hogy NewYork után jó, ha őszre annyira összeszedjük magunkat, hogy az egyiket felhasználjuk, úgyhogy megpróbálom nekiadni a jegyeket a szüleimnek.

Ez nem könnyű, merhogy papácskámat gyakorlatilag lehetetlen kirobbantani otthonról, mamám most is Görögországban nyaral a barátnőjével, miközben ő itthon lazul a kutyával. De nincs minden veszve, a Zürich egész felcsigázta, élnek barátaik Svájcban, akiket már vagy tíz éve terveznek meglátogatni.

Szóval két vócsert hoztam el (de kevesen voltunk, és jutott mindenkinek, sőt, valakit láttam hat mappával is, ott nagy lehet a család:), úgyhogy szarfej hiéna voltam, de jófej is vagyok, mert utazzanak csak el Svájcba jól.

És hát persze van jó hír!!!!
a szomszédunknál, ahonnan Snek próbáltunk szerezni cicát, kiderült, hogy mégiscsak akad egy kislány akit visszamondtak, és ráadásul a szürkék közül. Úgyhogy arra rögtön rákötöttünk, és Snek lesz egy lánymacskája, lélegzetelállítóan egységes grafitszürke színben, olyan, mint egy carthausi, akinek ez mond valamit. Az apa ismeretlen, úgyhogy sose derül majd ki, mitől lett az ötből 3 cica ilyen nemesszürke.

Nincsenek megjegyzések: