20040618

Baszki, hogy ezek az emiles postok mindig évekig keringenek az univerzumban, mire megjelennek. Namindegy, ezt most akkor kétszer, majd kézzel kitörlöm, ha eccer ideér.

Mindegy, ezt írtam:
Néha tényleg az az érzésem, hogy én bolondultam meg.

Mostmeg érkezett egy közlemény a levegő munkacsoporttól, akik ahelyett, hogy környezetvédenének, abban élik ki magukat, hogy megakadályozzák a négyes metró építését. Szerencsére most új projectet találtak maguknak, és az új 10es út építését szeretnék megakadályozni.

A tízes út az ugye az, amivé a Bécsi út válik, és megy kifele a városból, Üröm és utána világgá. Nagyon jó kis út, kétszer egy sáv, isteni kanyargós. Előzni lehetetlen, viszont szerencsére még vasárnap is dugó van rajta. Mi tulképp közlekedhetnénk rajta, időnként ugyanis az lenne a legegyszerűbb a vidéki hacienda felé, de már elvből kihagyjuk, mert tventifórszeven akkora szopás, mint ide lacháza.

"A négy forgalmi sávval és egy-egy leállósávval rendelkező új út tovább növelné a levegő szennyezettségét és jelentős természetkárosítást okozna. A térség közlekedése is romlana, hiszen a kétszer két sávos új út és a kétszer egy sávos régi 10-es út is a kétszer egy sávos Bécsi útba torkollna, még a jelenleginél is elviselhetetlenebb forgalmi dugókat
okozva."

Ezúton felszólítom a paprikajancsikat, hogy legyenek szívesek mondjuk két hónapon át reggel-este a tízesen járni, és utána gondolják ezt át mégeccer. Sőt, közben is gondolkodhatnának. Az a napi két óra, amit a régi tízesen töltenek majd, pont elég lesz egy ennél némiképp szofisztikáltabb álláspont kimunkálására.

Ezt meg azóta találtam.
További állásfoglalás a környezetvédelem apostolaitól:
A környezetvédő civil szervezetek szerint az M0-s autóút északi szakasza csupán az ingatlanspekulánsok és az útépítők érdekeit szolgálja. Súlyosan árt viszont a környezetnek, tovább súlyosbítja a közlekedési viszonyokat és rontja az ország versenyképességét.

Nincsenek megjegyzések: