20040610

Érdekes újdonságról tudok beszámolni mobilcég ügyben. A Pannon a T-Mobile együtt tartott ma sajttájt (plusz Budapest Bank és Elmü, lehet fizetni mobilról villanyszámlát).
Szakítva a korábbi hagyományokkal, fent nevezett cégek felhagytak azzal, hogy használhatatlan és idegesítő ajándékot adjanak, amit ciki ott helyben elveszteni, és aztán cipelheti az ember egy óriási, béna szatyorban, át a városon,
 
hanem ehelyett Unicumot adtak, amiért dícséret jár. Én ugyan nem szeretem, de el fog fogyni, és különben is, utoljára akkor voltam erős unicumból, mikor még enyém volt a Zwack, és az jó rég volt. Ja. És egy csomó jófej kollegával találkoztam, akikkel régen nem, köztük Dj Keyserrel a Keyser&Shuriken párosból, aki most először nem fog zenélni a szigeten, mitöbb, véleménye szerint mostanra az egész tök ciki, és vállalhatatlan, és csupa unalmas régi zenekar lesz.
 
Még szerencse, hogy én zeneileg nem vagyok ilyen jól bútorozott, és simán találok egy csomó dolgot a világzenein, amire szívesen megyek. Meg máshol is. Meg egyébként is, a sziget az sziget, kell egy hét együttlét, és szeretem a hangulatát. Punktum. Lehet köpködni.

Nincsenek megjegyzések: