20041229

szolgálati közlemény nőknek és szolizó pasiknak.

elmentem megnézni, mit tud ez az újfajta csodaszolárium, amivel 50 másodperc alatt úgy le lehet barnulni, hogy ihaj, mintha sokszor lettél volna rendesben. Na jelentem, pöcse van a menyasszonynak, ugyanis az UV mentes csodaszoli nem is szoli at all, hanem egy önbarnító masina, ami önbarnító krémet permetez a júzerre, aki ettől lesz - a zsabósblúzos korporet szolikisasszony szerint legalábbis - egyenletesen aranybarna mindenféle káros mellékhatások nélkül.

Még sosem találkoztam ilyen elhivatott szoliskisasszonnyal egyébként, ott ült tökéletes sminkben, kiskosztüm, zsabós blúz, és kerek katalógusmondatokban ecsetelte a különböző szoligépek és kencék előnyeit. Nagyon kellett röhögnöm, de kibírtam.

Aztán belefeküdtem egy szoliba ami beszélt, ha bármit csináltam vele, és már mindent elindítottam az arc-spriccelős relaxprogramtól kezdve a testszellőzetésig (ön az arcspriccelős relaxprogramot választotta, mely lágy permettel és illóolajokkal segíti az ön felfrissülését. ennek a gombnak az ismételt megnyomásával kikapcsolhatja ezt a funkciót) mire rájöttem, hogy a gép fedelét kézzel kell lehajtani. az ember mindig jobbat vár. hehe.

Nincsenek megjegyzések: