20041227

Karácsony és esküvő. Hírösszefoglaló.

1.
Levizsgáztunk nagycsaládi vendéglátásból a Pasival, jött hozzánk tegnap ebédre a kettőnk pereputtya, pótasztal kellett, meg tányérból sem voltak egyformák, és két azonos mintájú terítő is csak véletlenül lett a két asztalra.

Ketten robotoltunk felkeléstől, volt francia hagymaleves (én főztem), majorannás pecsenyekacsa (Pasi főzte), házi krumplipürével (együtt főztük az én útmutatásom alapján), tejszínes-pestós kelbimbó friss, piacon vett kelbimbóból, nem szétfőzve hanem pici oliván megpirítva, mmm (Pasi főzte), vegyes saláta (én), deszertnek brownies egy adag simán és egy mandulával mert az unokahúg allergiás az olajosmagvakra (én) vaníliapudinggal és gyümölccsel (én), meg csokis-mandulás puszedli (én).

Mire elmentek a vendégek, a halálunkon voltunk, pedig este mentünk karácsonyi ajándékozós kártyára, ami jó volt, még egy kis libamájat is ettünk, meg egy falat rakott krumplit. Friss Anya Barátnőm isteni zserbót sütött, sok lekvárral és nem túl sok dióval, pont ahogy szeretem.

Vendégség után még rávettem magam, és kisütöttem a kacsáról lefejtett hájból a zsírt, mit mondjak, rettenetesen undorító, nem sok kellett egy kiadós okádáshoz, de a kacsazsírt imádom, lilahagymával, paradicsommal, enyhén megsózva.
Isteni lesz.

2.
Anyám többfrontos támadást indított, hogy le ne merjem venni az esküvői ruhámat az esti vacsorához, és nem átallotta még a Pasi anyját is bevonni, hogy gyakoroljon hatást a Pasira, hogy gyakoroljon hatást rám. Ha nem az anyám lenne, frankón megmérgezném. Mindehhez csak annyit, hogy a menyasszonyi ruhám abroncsos, leülni tehát lehetetlen benne.
Majd a bárnál töltöd az estét! - nyerítettek fel jóhumorú barátnőim.

Nincsenek megjegyzések: