20041209

Azt álmodtam, hogy felhívott valaki a rádióból, hogy üzeni a dj hogy ne menjek többet. Nagyon rosszul esett, pláne, hogy nem is magyarázta meg, csak azt hajtogatta, hogy szigorúan tilos megadnia a dj telefonszámát, de soha többé nem mehetek rádiózni. Nagyon szomorú voltam, mert már kitaláltam, hogy ezzel fogom elütni az időt, ha majd gyerekem lesz.
Aztán csörgött az óra hajnalban, és nem tudtam, hogy utáljam, amiért ilyen korán van, vagy örüljek, amiért mégiscsak mehetek. Aztán örültem. Egész jó is volt, pedig ilyen rossz vendég még sose volt. Egy marketingigazgató, akinek NEM JUTOTT ESZÉBE SEMMI. Amikor kilépett egyszerre hangzott el a "minek él az ilyen" az "öljük meg" és az "ilyen rossz még sose volt" három szájból. Miután én egy decens úrinő vagyok, én a legutolsót mondtam.

Nincsenek megjegyzések: