20041028

Hiába, tudtam én, hogy csodatevő fogorvosnénivel rendelkezem. Elűzte a gonosz fognyűvő manókat. Tegnap óta nem fáj a fogam, alig egy cseppet érzékeny csak, ha erősen ráharapok. Mondjuk nem volt egy rövid buli, reggel 8tól 2 ig tartott, igaz, közben főleg vártam. És persze kiderült, hogy igenis én gondoltam jól, és tényleg nagy baj van, és nem volt igaza annak a mulya szerencsétlennek, aki néhány hónapja elhajtott (mikor az én nénim szabin volt), hogy az a fog ott jó. Erről egyébként annyit, hogy az én orvosnénim is ugyanarra a röntgenre nézett rá, mint az a kretén, és egy pillanat múlva már mondta is, hogy baj van.
Szép az élet fogfájás nélkül, komolyan mondom.
Egészségügyi rovatunkat olvashatták.
Kérem, hathavonta keressék fel bejáratott fogorvosukat! Nem is beszélve a naponta kétszeri, legalább kétperces fogmosásról!

Nincsenek megjegyzések: